Yo wasap?!

Yo bloggish!
Onsdag idag - Clara inte gilla onsdagar. Onsdagar dumma! Men idag var det faktiskt helt okej - vi fick lov att ta hem och jobba på den sista lektionen, så: 1. Vår långa håltimme rök (tjihoo!) 2. Vi slutade kvart över ett!
Alltså, en inte alltför misslyckad onsdag. Men tro inte att jag ska slappa bara för att jag fick ledigt? Nu ska jag göra massor av saker, tex. tvätta min moped, göra mitt fysikarbete om fjärrvärme, plugga till religionsprovet jag har på fredag, plugga till nationella provet i matte imorgon, ta en powerwalk, tvätta, fylla i skattepapper... Full rulle!!! Jag undrar hur jag ska hinna med allt, men det löser sig på ett eller annat sätt!
Och just det! Jag glömde berätta, att jag kom in på IB!!! Fick reda på't i måndags, och jag blev superduperglad! Så på fredag ska vi fira genom att gå ut och äta middag och bowla. Hehe.
Gotta go!
Ciao




Oj, what a none charming picture..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0