Mol. Eller vad fan..

Ursäkta mitt fan i rubriken, jag är bara så himla less på kemi just nu...! Imorgon har vi prov - då de ska testa våra "mol"kunskaper. Jag har försökt plugga, och hänga med på lektionerna, men det verkar inte ha gett något vidare resultat, för jag fattar fortfarande ingenting. Och det är ju trist, för det vill jag verkligen.                                                                                                     Jaja, imorgon ska vi göra lite roliga saker också. Som att stå på studenternas hela dagen och ta tid på småungar som kör friidrott - Tjiho! Näe, fy vad tråkigt. Då hade jag hellre varit i skolan och lärt mig lite tror jag... Nja, fast det blir nog helt okej - Plus att vi får sluta kl. ett, och det är ju skönt! Man ska vara positiv, allt blir mycket roligare då.                                                                                                                                                                          Nee, nu ska jag återgå till mitt pluggande. Om det nu blir något, så att säga.. Blir det tråkigare än såhär så ger jag nog upp! Jag försöker få iväg ett inlägg imorgon kväll och berättar hur allt gick. Det får bli runt fyra tiden, för efter det så ska jag iväg till gymmet, och sedan till Barbara där vi ska ha "mackafton" med bland annat min farfar som kom hit från Etiopien för ett par dagar sen. Undrar vad jag ska ha på min smörgås tro... Det är något värt att fundera på - kanske viktigare än kemin.. Hehe, nej jag bara skojar! Gotta go! Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0