Romeo & Julia

Hej sötnosar!
Idag är det torsdag, vilket betyder skola, tennis och plugg för min del. Hann även springa ner på stan innan träningen och lämna CVs på diverse caféer. Jag SKA ha sommarjobb! EKO-caféet, Fågelsången, Waynes Cofee och Landings hade turen att få träffa mig idag (hehe), och i helgen ska jag presentera mig för Årummet, Café 018, Hugos, Linnéhörnan m.fl. som återstår!
Imorgon ska jag, Lisa, Amanda och farmor åka till Stockholm och se Romeo och Julia-musikalen. Det ser jag mycket fram emot, och det blir säkert jättemysigt! Innan ska vi även gå och äta italienskt. Therefor, så kommer jag nog inte kunna blogga imorgon - på grund av tidsbrist.
Talk to you later!
XOXO,
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0