Earth Hour + Skräckfilmskväll

Hej på er!
Ska bara börja med att säga att Rome och Julia-musikalen var jävligt bra, och att vi hade en oerhört mysig kväll! Tack Farmor Yvonne, som tog initiativet! Du är bra fin du!
Idag har jag inte gjort much.. Tränat, åkt moppe (för första gången iår!), tittat på handbollsmatch.. Snart ska vi laga käk, och senare kommer min kompis Ebba hit. Eftersom det är Earth Hour idag så ska vi utnyttja det, och titta på skräckfilm! Snacka om att jag kommer att pissa på mig. Jag som inte ens brukar våga titta i dagsljus, och nu kommer det inte att finnas något alls!
Det blir trevligt iallefall, och jag hoppas att ni får en lika trevlig kväll vad än ni ska göra! :-)
Pösspöss, Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0