Valborgsmässoafton

Hallå sötnosaar!
Åh hjälp, alltså... Idag är det ju valborg, som de flesta vet. Men jag är så otaggad. Var precis nere på stan - men det var kallt, grått, och ännu mera kallt. Polarna skulle dra till economicum (en park där mycket folk samlas för picknick osv. - mötesplats för ungdomar och studenter), men jag kände bara att: "Näe.. Jag är för seg för att vara ubersocial med massa andra människor" Så jag drog hem istället, och tänkte faktiskt ta en liten vilopaus så att jag blir pigg till kvällen - för då jävlar så ska jag vara på topp! Hehe. Nej, tro nu inte att jag ska hålla på o festa o sådär - för jag dricker faktiskt inte alls. Så ni kan vara lugna! Men jag ska äta middag hos en kompis, och sen kanske det kommer några till dit och hänger med oss. Efter det kanske vi skulle på någon fest, men för min del beror det verkligen på hos VEM och VAR. Är det någon jag känner som bor i närheten så är jag på - annars inte.
Innan jag började gå runt på staden var jag ju på forsränningen också! Det glömde jag bort att berätta! Satt med farmor, Barbara, Andrea, Alicia och Nicola. Det var jättemysigt!
Nu ska jag ta en powernap!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0