Igen o igen

Haj! Igen.
Nu är det inte så mycket kvar av den långa fredagen...! Men jag har hunnit med rätt mycket:
  • Packat (inför min flytt, jag gör två gånger i månaden, mellan mamma och pappa)
  • Tränat så svetten stänkte
  • Ätit massor, och då menar jag massor med mat..
  • Städat
  • Umgåtts med familj
  • Läst min spännande bok
  • Gjort läxor
Inte så illa vaaa?! Hehe, nä det var inte så mycket egentligen..
Ikväll blir det lugnt. Som vanligt! Men jag är ingen jättesocial tjej, som föredrar att vara ute varje kväll och träffa vänner. Inte för att jag inte gillar det, men det är bara att det bästa jag vet är att vara hemma och slappa. Och umgås med familjen!
Nu ska jag hjälpa till med käket: TAPAS!
XO, Claris

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 10:27:07
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0