I love Amsterdam!

Okej, jag har hittat mitt framtida hem - Amsterdam! Oj, vad vackert det var alltså! Folk är avslappnade och coola, staden är så mysig att man dör och maten är finfin! Plus att det är väldigt mångkulturellt, så vart du än tittar så ser du en ny sorts resturang/affär.
Jag kom hem igår efter min ressa till Holland, där jag jobbade med ett internationellt projekt som skolan fixar. Vi var där under fem dagar, varav tre var i Assen, en i Groniger och ca två i Amsterdam. Jag bodde hos en holländsk familj, och tycker verkligen att det var en nyttig och bra upplevelse att få göra det - och inte bo på hotell som man brukar! Det var en superbra trip, och jag har lärt mig mycket och fått vänner för livet! Dock så vet jag inte riktigt om vi någonsin kommer att ses igen, då alla är från olika nationaliteter och länder, och det blir svårt att hålla kontakten... Men allihopa lovade varandra att vi ska hälsa på och kanske försöka ses en gång per år. :-) Vi får se hur det går!
Idag är det slappdag, och jag har typ inte gjort något. Men ikväll ska jag iallafall träna lite aerobics!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0