Det verkar som om det är söndag!

Hey friends!
Helgen börjar lida mot sitt slut, och jag är helt okej nöjd med den! Har inte gjort någonting särskillt, men jag ska försöka summera den för er: I fredags var varken Lisa eller Peffe hemma, så efter min träning var jag ensam och hade värsta matlagningskvällen! Tricolore-bulgur med köttfärsröra, bönor, linser, majs och en fetaostcreme. Mycket lyckat blev det! Och dessutom nyttigt!
Igår var jag först ute med mamma och powerwalkade, och sedan gick vi hem till oss och åt lunch. Efter lunchen försökte jag hjälpa henne med en liten dans som hon ska göra, haha...! Det var roligt iallafall. På eftermiddagen träffade jag min vän Nathalie över en fika på Årummet, och efter det tog vi en runda på stan! Igårkväll, gjorde jag ingenting, förutom att slappa galet!
Och idag, söndag, så har jag tränat, tvättat, gjort läxan, lagat lunch, städat lite och nu ska jag titta på film.
Imorgon är det måndag igen, och det är tillbaka till skolbänken!
Ciao, Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0